Παρασκευή 22 Ιουνίου 2012

Ο Τζιμπρίλ Σισέ ποζάρει στο φακό του Inked (Φωτογραφίες)

O Djbril Cissé έβγαλε την μπλούζα του -εκτός γηπέδου- και μίλησε για τα τατουάζ του, τον Παναθηναικό, τον Ολυμπιακό αλλά και για το Euro. Το νέο τεύχος της ελληνικής έκδοσης του Inked -του μεγαλύτερου περιοδικού στον κόσμο για tattoo lovers- κυκλοφορεί στις 22 Ιουνίου με εξώφυλλο τον Djbril Cissé, τον πιο tattooed αθλητή που έχει αγωνιστεί στη χώρα μας.



Ο Γάλλος σούπερσταρ, που είναι ένας απέραντος καμβάς από σχέδια φωτογραφήθηκε αποκλειστικά για την ελληνική έκδοση του Inked, αποκαλύπτοντας τα tattoos που κοσμούν το σώμα του και μίλησε για όλα όσα έζησε στη Ελλάδα, τον Παναθηναϊκό, την σχέση του με τους φίλους του Ολυμπιακού, το Euro 2012 και την τρέλα του με την μόδα.







Στο νέο Inked που κυκλοφορεί ο Djbril Cissé δήλωσε μεταξύ άλλων:
Για τον Παναθηναικό: “Ελπίζω η κατάσταση να βελτιωθεί στα διοικητικά της ομάδας, να βρεθούν οι κατάλληλες λύσεις και στο μέλλον να μπορώ να ξανασυζητήσω με τους υπεύθυνους της ομάδας ”
Για τους φίλους του τριφυλλιού:'''Έχω δυο tattoos στο σώμα μου που σχετίζονται με ομάδες. Το ένα είναι της Λίβερπουλ, το άλλο είναι του Παναθηναϊκού. Για να είμαι ειλικρινής, οι φίλοι του Παναθηναϊκού γνωρίζουν καλά ότι είμαι πολύ δεμένος μαζί τους''
Για τους φίλους του Ολυμπιακού:''Ποτέ δεν είχα προβλήματα με τους οπαδούς του Ολυμπιακού. Ανεξάρτητα από τι είχε γίνει στο ντέρμπι Ολυμπιακός-Παναθηναϊκός, νομίζω ότι με σέβονταν. Άσχετα αν μέσα στο γήπεδο ήμουν από τους εχθρούς της ομάδας τους''.
Για το Euro: '''Θα έλεγα ότι η Γαλλία θα βρει απέναντί της την Γερμανία, είναι δυο ομάδες που παρουσιάζονται δυνατές''
Για τα tattoos: ''Τα tattoos για μένα είναι πάθος. Το πρώτο μου το χτύπησα σε ηλικία 17 χρονών. Ήταν το tribal σχέδιο που έχω στο στήθος μου"

Add To Facebook Add To Twitter
Blog Widget by LinkWithin