Σάββατο 11 Σεπτεμβρίου 2010

Συνέντευξη Σισέ στο LifeStyle

O αγαπημένος της πράσινης κερκίδας Djibril Cisse εκτός απο μεγάλος ποδοσφαιριστής, είναι και σπουδαία προσωπικότητα. Ο στάρ του Παναθηναικού έδωσε συνέντευξη στο Life & Style μιλώντας για διάφορα, μεταξυ των οποίων η πρώτη του επαφή με τον Παναθηναικό και η μόδα 


Οι δηλώσεις του Γαλλου φορ: 
“Δεν θα ξεχάσω όσο ζω την πρώτη μέρα που φτάσαμε με το αεροπλάνο και στο Ελευθέριος Βενιζέλος είχαν μαζευτεί χιλιάδες να με καλωσορίσουν -τρομακτικό και υπέροχο μαζί. Κατάλαβα ότι είστε παθιασμένος λαός όπως κι εγώ είμαι παθιασμένος με ότι κάνω”
δήλωσε ο επιθετικός του Παναθηναϊκού και συνέχισε αναφορικά με τη μόδα και το στυλ:

“Δεν αγοράζω, ούτε διαβάζω περιοδικά. Δεν ενημερώνομαι για τάσεις και προτάσεις αγοράς. Μου αρέσει η μόδα ως μορφή Τέχνης. Δεν έχω σχέση μαζί της. Δεν ακολουθώ τις προσταγές της Αγοράζω αυτό που μου αρέσει και με βολεύει. Απλώς με τα χρόνια τείνει κανείς προς το δικό του προσωπικό στυλ που σαφώς δεν έχει τίποτα να κάνει με εφήμερα τρεντ.”

“Θυμάμαι τη μητέρα μου να μου λέει συνέχεια: “Ποτέ δεν θα τα παρατάς! Ποτέ! Όσο κι αν δυσκολέψουν τα πράγματα εσύ θα συνεχίζεις.” Αυτό είναι και το μεγαλύτερο μάθημα που διδάχτηκα στη μέχρι τώρα ζωή μου”

Add To Facebook Add To Twitter
Blog Widget by LinkWithin